niedziela, 4 marca 2012

Opening

Witam wszystkich! ;) Postanowiłam założyć bloga, ponieważ interesuję się światem mody. Do blogowania zachęciły mnie koleżanki : Poison , Stella i Desire . Wczorajszy dzień był idealny , dlatego wykorzystałyśmy moment i zrobiłyśmy parę zdjęć. Dziś zaprezentuję Wam moją pierwszą stylizację. Z racji tego , że robi się cieplej nie będę Wam pokazywała zimowych stylizacji , lecz wiosenne looki. Na blogu nie będą ukazywały się jedynie outfity , ale sesyjne fotografie ,inspiracje , nowinki ze świata mody i showbiznesu. Mam nadzięję , że blog przypadnie Wam do gustu i będziecie chętnie czytały moje posty. ;)

















 Blouse - Bershka
Pants - Stradivarius
Jacket - gypsywarrior.com
Shoes - cutesyshoes.pl
Earrings - delamo.pl
   
Pozdrawiam
Destiny ;*







10 komentarzy:

  1. również pozdrawiam :)

    świetne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne kolczyki i Twój makijaż:)czekamy na kolejne outfity;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw bardzo fajny, podoba mi się kurtka- jest genialna. kolczyki i make-up świetne.
    powodzenia z blogiem! już na starcie robisz dobre wrażenie, wiec myślę, że nie będzię trudno zdobyć fanów i obserwatorów:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw! skóra i buty są rewelacyjne!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :**
    obserwujemy ?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow,wygladasz wspaniale,makijaz cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolczyki, boski kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER OUTFIT :D
    POZDRAWIAM I OBSERWUJĘ :D
    ZAPRASZAM do mnie na fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń